Gezocht : Atelierhulp te Duffel

Okee , ik geef het toe… ik heb hulp nodig!

Wie voelt zich geroepen om minimum 6, maximum 10 uur per week een handje toe te steken in het keramiekatelier.
Ik heb hulp nodig met opruimen, afwassen en propermaken van het atelier , het recupereren van klei, glazuren maken, stalen maken, ovens uitladen enz…
Op dagen dat er workshops zijn is hulp s’morgens vroeg zeer welkom, maar op andere dagen kunnen uren helemaal in samenspraak gekozen worden…
De vergoeding is ook helemaal te bespreken. Nu.. rijk ga je er wellicht niet van worden…maar extra ervaring opdoen in keramiek en af en toe een workshop meepikken daarentegen zijn ook leuke extra’s. Sowieso hangt dit sterk af van het type kandidaat..
Zegt het je wat om je handen uit de mouwen te steken in een leuke en inspirerende omgeving? Stuur dan een mailtje met je motivatie en de dagen dat je vrij bent naar : noranuyts@gmail.com.
Ik hoop op dat iemand op dit mailtje zat te wachten, ik ga voor een perfect match 😉
liefs,
Nora
11 gedachtes over “Gezocht : Atelierhulp te Duffel

  1. Nora, ik ben ook geïnteresseerd in je aanbod. Ik ben ook een keramist-pottenbakker in hart en nieren. Ik woon wel in Brugge en ben pas opgestart in bijberoep. Heb je vaste dagen in gedachten waarop je hulp kan gebruiken? Ik vind het niet erg dat de verdienste laag is, workshops kunnen meevolgen is ook een vorm van betaling… Met het opruimen van een atelier heb ik ervaring en ik weet dat het niet eenvoudig is om orde te houden. Ik maak graag glazuur en heb een opleiding gevolgd in syntra als keramist en pottenbakker en een opleiding van academie heb ik ook al achter de rug… Ik werk nog halftijds als ergotherapeute in az st jan en kan mijn werkuren eventueel aanpassen.

    Like

    • Beste Gretel

      Bedankt voor je enthousiaste mailtje.
      Ik heb veel meer reacties gehad op mijn oproep dan ik had verwacht.
      Mijn keuze is echter op iemand anders gevallen.

      Hopelijk komt er snel nog wel iets anders leuk op je pad.
      Nora

      Like

  2. een goede morgen Nora,

    Heb slechts een tikkeltje ervaring met keramiek en draaien, maar ik heb 2 sterke armen en een gezonde wil om te werken en nog wel wat tijd te over. Ik kan je alvast meegeven dat ik een parttime jobke heb en dit op di- woe- en donderdagnamiddag vanaf 13 u. Mocht de overige tijd een beetje binnen je planning vallen qua hulpaanbod, dan mag je me altijd contacteren. Ik zou dit met héél veel plezier en interesse doen ! gr, Marcia

    Like

  3. Hey Nora Moest ik al niet zo veel te doen hebben dan had ik het graag gedaan 😀 Jammer genoeg gaat het niet lukken voor mij…

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    >

    Like

  4. Oeps nog iets vergeten,Ik kan alle dagen, behalve dinsdag namiddag… dan zit ik bij Katja!🙄🙄🙄🙄

    Verzonden vanaf Samsung-tablet.

    Like

  5. Hallo Nora,Ik wil me wel kandidaat stellen !Ik zoek al lang iets om te doen ,wat ik echt graag doe en dat is nu toevallig toch wel rondscharrelen in een Atelier! Ik weet niet of ik zal voldoen aan je eisen maar ja… Een zeer verslaafde klei en porselein freak 😆😆😆Zoen Greet Ickx

    Verzonden vanaf Samsung-tablet.

    Like

    • Je gaat keuze te over hebben Nora! Ik ben ook wel geïnteresseerd. Je weet intussen wel dat keramiek en alles wat er rond hangt helemaal mijn ding is en dat ik nog zoveel wil leren. En als ik intussen iemand anders kan helpen dan heel graag.!

      Like

geef gerust commentaar!

