Zot Van Katja Van Breedam !

Hallo lieve keramiek fans,

Ik loop enkele weken met een smile tot achter de oren, en het was moeilijk om te zwijgen, maar eindelijk mag ik het vertellen! Femke en ik krijgen versterking van een ongelooflijk getalenteerde keramiste! Vanaf vandaag is het mooie handgemaakte porselein van Katja Van Breedam te koop op onze online boetiek : Zot-Van-Keramiek. Yes Yes Yes!

Een voor éen zijn het stukken om bij te watertanden, mooi in hun eenvoud en zacht als een babyvelletje! Tijd om jezelf eens flink te verwennen dus 🙂

IMG_1941 IMG_2338 _DSC0807

Om deze geweldige aanwinst te vieren geven we heel het weekend gratis transport op de site, dus wees er snel bij. Wil je meer info of kom je graag eens komen shoppen bij mij thuis, geef me dan even een seintje via noranuyts@hotmail.be of op 0474/911477

Nog even dit : Naast het produceren van haar eigen merk K!Design geeft Katja ook les in keramiek samen met Els Jacobs in het Atelier K! Het toeval wil dat zij ook vandaag van start gaan met een tentoonstelling in Brasschaat : Alle info op  Atelier-K-vzw.

Springerige groeten,

Nora

geef gerust commentaar!

