Een bijzondere samenwerking

Ergens in het begin van 2014 kreeg ik  een mailtje van Kristien Vallaey uit Brugge of ze eens mocht komen kijken naar mijn pastelservies. Ze vertelde dat ze op zoek was was naar mooi serviesgoed voor haar workshops. Ik ging natuurlijk spieken op haar website en ik was direct gecharmeerd door het idee.

Kristien geeft workshops in een prachtig vakantiehuis in Brugge waar ze haar gasten verwent met tips en creatieve ideetjes voor de gedekte tafel, en waar ze ook kookt samen met haar gasten.

Als je bij haar een workshop volgt ga je eerst samen een tafel dekken en decoreren en dan ga je ook zelf aan tafel! Gezelligheid en creativiteit gecombineerd in één avond, lijkt me heerlijk.

Ze kwam naar Duffel en  werd ook helemaal wild van mijn serviezen. Het klikte ook tussen mij en  deze toffe, ondernemende West-Vlaamse, dus  het was allemaal vrij snel beklonken. Ik stel mijn serviezen ter beschikking voor haar workshops en in ruil maakt zij reclame voor mij in de Westhoek …

6 en 7 mei gebruikt ze de Pastellekes voor de Retro-tafel

2-3-4 en 5 Juni gebruikt ze een zomers blauw servies voor een lekkere zomerse tafel, hopelijk buiten onder de sterrenhemel 🙂

Ik zal zelf zeker aanwezig zijn op 6 mei.

Ondertussen staan de workshops ook online, je kan inschrijven via deze link : http://www.tafelid.be/subscribe . Doe het snel want er zijn er al een aantal volzet.

 

liefs,

Nora

 

 

Een gedachte over “Een bijzondere samenwerking

  1. ga gerust naar 1 van deze avonden ,ik ben er zelf geweest en het is in 4 woorden leerrijk,mooi,lekker en vooral een heel gezellige avond dat is verzekerd.

    Like

geef gerust commentaar!

