Spannende dagen..

Nog twee keer slapen en dan is het zover.. de eerste Homesale in de Franselei…

Wie geregeld op facebook vertoeft heeft me bezig gezien met champagnekoelers en theelichtjes… Ik laad nu de ene oven na de andere en hopelijk komt het net uit tegen donderdag..

P1020740  P1020709

Maar ondertussen is er nog een projectje gepasseerd waar ik even wat over wil vertellen. Tijdens de teambuilding van copycat mocht ik een workshop geven aan mijn collegatjes .. dat was heel leuk en ze deden het ook weer ongelooflijk goed! De locatie was ook heel inspirerend , we zaten immers in de Ardennen en het was prachtig weer! Dit was een positieve test waaruit blijkt dat  de theelichtjes-workshop ook op locatie kan gegeven worden ! Dus vanaf nu te boeken voor verjaardagsfeesjes en teambuildings :))

P1020658 P1020661 P1020663  P1020659

En kijk eens hoe mooi hun lichtjes zijn !!!!

 

P1020744

 

Tot zover deze korte update… na de homesale beloof ik weer wat meer te schrijven, maar nu moet ik stilaan ons huisje beginnen klaarmaken voor donderdag. Hopelijk komen jullie massaal shoppen!

 

Tot dan

 

Nora

 

 

geef gerust commentaar!

