Evy Gruyaert uitschelden helpt tegen rothumeur..

Vanmorgen had ik het zooo lastig! Een dipje als het ware . (Ja het overkomt mij ook)  Of zouden het hormonen geweest zijn?

In elk geval pakte ik toch mijn moed bijeen en ging voor ‘start to run – aflevering 11’ Ik weet niet hoe dikwijls ik er al aan begonnen ben, het moet nu eens gaan lukken..

Ons Evy was heel vriendelijk ‘Fijn dat je er weer bent’  en ik dacht.. ‘ja dat zal wel’… nog steeds mompelend dat het toch allemaal niet eerlijk is en klote is en waarom dit en de die dat…maar ondertussen begon ik te lopen..

Beetje later ons Evy : ‘ Hou een dagboek bij…noteer hoe het voelde’…  ‘Ja tuurlijk het voelt geweldig, ik heb hier geen zin in ‘ maar ik bleef lopen..

Ons Evy weer : ‘ op het internet kan je loopdagboeken  vinden’ ‘zwansde gij nu Evy? Alles kan tegenwoordig op het internet..ik verschijt nu al uren aan mailen facebooken en pinteresten !’

‘Meer info vind je in het start-to-run boek ‘ ‘godverdomme geldkloppers , trouwens ik HAD dat boek, aan wie heb ik dat uitgeleend en niet meer teruggekregen! altijd hetzelfde..’

Ok dan begint ze over voeding ‘wist je dat pijnboompitten  boordevol eiwitten en vitaminen zitten ‘ ‘Ja en dat  ze pokkeduur zijn!! stomme  trien..

en dan doet ze de grootste fout ‘ we gaan weer vier minuten lopen’ WE??? Ik ben wel alleen aan het lopen he!! onnozel wijf!

En toen gebeurde het.. ineens had ik door dat ik in mijn gedachten Evy Gruyaert aan het uitschelden was .. hoe belachelijk was dat eigenlijk? Ik moest erom lachen… mijn humeur was terug in orde 😉

Een beetje later moest ik een mega bokkensprong maken omdat een gans mij wilde bijten! Ik loste er ook een kreet bij . Toen ik rondkeek zag ik een madammeke met twee hondjes smakelijk lachen , het moet een heeel grappig zicht geweest zijn 😀

Bij deze wel mijn excuses aan Evy,  zondag ga ik terug lopen, dan zal ik het goedmaken.

xxxNora

4 gedachtes over “Evy Gruyaert uitschelden helpt tegen rothumeur..

geef gerust commentaar!

